De populariteit van LEGO blijft onverminderd hoog, ook na de coronapandemie. Dit blijkt uit het feit dat de Deense speelgoedmaker in 2022 opnieuw voor miljarden euro’s aan blokjes heeft verkocht. Het succes van de Harry Potter- en Star Wars-bouwsets heeft hier zeker aan bijgedragen. Bij De BouwersBende begrijpen we heel goed waarom deze bouwsets zo populair zijn en daarom hebben we ze ook in ons assortiment!
Hoewel LEGO te maken had met hogere energie- en transportkosten tijdens de pandemie, is de operationele winst toch gestegen met 5 procent naar 2,4 miljard euro. Dit is goed nieuws voor de speelgoedfabrikant, die in het verleden nog op een faillissement afstevende.
LEGO is niet alleen populair onder kinderen, maar ook onder volwassenen. Door LEGO-pakketten voor volwassenen te maken en samenwerkingen aan te gaan met Disney en autofabrikanten, is het bedrijf uitgegroeid tot een miljardenbedrijf. Ook is er een programma op televisie te zien genaamd LEGO Masters.
Bij De BouwersBende geloven ze dat spelen met LEGO niet alleen leuk is, maar ook duurzaam kan zijn. Het LEGO-abonnement biedt de mogelijkheid om creatief bezig te zijn met verschillende sets tegen een laag en eerlijk bedrag. Op deze manier belandt er geen speelgoed op zolder en kan het plezier van LEGO-bouwen blijven bestaan.
Ons assortiment bestaat niet alleen uit LEGO-bouwsets van Harry Potter, maar ook uit vele andere sets die geschikt zijn voor jong en oud. Ons abonnement is flexibel en je kunt het op elk moment stopzetten of wijzigen. Wij geloven dat het fantastisch is om te zien dat LEGO na moeilijke tijden weer helemaal terug is. Door vernieuwingen en samenwerkingen is LEGO uitgegroeid tot een miljardenbedrijf en blijft het een favoriet speelgoed van jong en oud.
LEGO heeft zichzelf opnieuw uitgevonden door niet alleen op kinderen te mikken, maar ook op volwassenen. Door deze vernieuwingen en samenwerkingen is LEGO uitgegroeid tot een miljardenbedrijf.
Wees er snel bij, want onze bouwershelden vliegen de deur uit! ⏰