FAQ

Neem een kijkje in de Veelgestelde vragen

Om je abonnement op te zeggen, ga je naar de pagina ‘Mijn Account’. Je kunt op deze pagina inloggen door naar de volgende link te gaan: https://bouwersbende.nl/inloggen/. Zodra je je account hebt opgezegd en we de BouwersBendeBox van jou retour hebben ontvangen, wordt je abonnement stopgezet en zullen er geen verdere betalingen worden afgeschreven.

Bij de BouwersBende krijg je iedere maand een box thuisgestuurd. De verschillende boxen kun je vinden op https://bouwersbende.nl/onze-sets/. Welke box je thuisgestuurd krijgt is iedere maand weer een verrassing. Op deze manier kunnen we de boxen iedere maand weer doorsturen en houden we kosten van het abonnement zo laag mogelijk!

Het is mogelijk een LEGO set over te kopen. Stuur je verzoek naar info@Bouwersbende.nl

We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat je LEGO-steentjes kwijtraakt. Als dat het geval is, is het belangrijk dat je ons hiervan op de hoogte brengt. We brengen geen kosten in rekening voor het vervangen van ontbrekende steentjes, tenzij we vermoeden dat er sprake is van misbruik van onze dienstverlening.

Om ervoor te zorgen dat we je zo goed mogelijk kunnen helpen, vragen we je om bij het feedbackformulier altijd aan te geven welke steentjes er missen. Als je niet verder kunt bouwen zonder de ontbrekende steentjes, kun je ons dit laten weten via e-mail (info@bouwersbende.nl) of WhatsApp (0640199544). We zullen zo snel mogelijk de ontbrekende steentjes naar je opsturen.

 

We doen ons uiterste best om de sets zo compleet mogelijk aan te leveren. Indien er één of meerdere steentjes missen is het belangrijk dat je dit bij ons aangeeft. Indien je dit aangeeft zullen wij hiervoor geen kosten in rekening brengen tenzij wij denken dat er misbruik van dienstverlening gemaakt wordt. Zorg altijd dat je in het feedbackformulier aangeeft welke steentjes er misten. Indien je zonder de missende steentjes niet verder kunt bouwen kun je dit via de mail (info@bouwersbende.nl) of WhatsApp (0640199544) bij ons melden. Wij sturen zo snel mogelijk de missende steentjes na.

Je ontvangt een hersluitbare doos. In de doos zitten de LEGO stenen gesorteerd op kleur in hersluitbare bakjes. Als je klaar bent:

  1. Stop je de LEGO stenen terug in de juiste bakjes
  2. Sluit je de doos met de plakstrip
  3. Registreer de retourzending via  https://bouwersbende.shipping-portal.com/rp/
  4. Print het etiket en plak deze op de doos
  5. Lever je de doos af bij het gekozen retourpunt

Zodra wij deze ontvangen hebben, sturen wij weer een nieuwe LEGO set op!

Je hebt de vrijheid om de LEGO-set zo lang te behouden als je wilt. Gedurende de periode dat je een LEGO-set in je bezit hebt, blijft je abonnement actief en wordt er maandelijks een bedrag afgeschreven. Als je graag een nieuwe set wilt ontvangen, kun je de oude set retourneren en sturen wij een nieuwe set naar je op.

De bezorging wordt zo spoedig mogelijk uitgevoerd nadat je een bestelling hebt geplaatst of nadat we je oude set hebben ontvangen, maar niet eerder dan 30 dagen na de vorige set.

De LEGO sets worden één keer per 30 dagen bezorgd.

De LEGO sets worden alleen in Nederland bezorgd. Overal in Nederland kan bezorgd worden.

Het contract heeft een minimale duur van één maand, wat betekent dat je eenmalig een LEGO-set ontvangt. Als je je lidmaatschap wilt beëindigen, kun je dit doen via de inlogpagina. Inloggen kan via https://bouwersbende.nl/inloggen/.

Plaats éénmaal een bestelling voor ons BouwersBende LEGO-lidmaatschap en word direct lid van de BouwersBende. Vanaf dat moment zal er maandelijks een bedrag worden afgeschreven. Bestellen kan via https://bouwersbende.nl/producten/.

Staat jouw vraag
er niet tussen?

Ontvang onze BouwersHeld Micha, helemaal GRATIS thuisgestuurd! 🎉

Wees er snel bij, want onze bouwershelden vliegen de deur uit! ⏰