FAQ

Neem een kijkje in de Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt je abonnement opzeggen in je ‘mijn account’ pagina. Je kan inloggen op deze pagina via .https://bouwersbende.nl/inloggen/. Zodra je account opgezegd is en we jouw BouwersBendeBox retour ontvangen hebben, is je abonnement gestopt en zullen we geen geld meer afschrijven.

Lees meer

Kan ik zelf kiezen welke LEGO ik thuisgestuurd krijg?

Bij de BouwersBende krijg je iedere maand een box thuisgestuurd. De verschillende boxen kan je vinden op https://bouwersbende.nl/onze-sets/. Welke box je thuisgestuurd krijgt is iedere maand weer een verrassing. Op deze manier kunnen we de boxen iedere maand weer doorsturen en houden we kosten van het abonnement zo laag mogelijk!

Lees meer

Kan ik een LEGO set overkopen?

Het is mogelijk een LEGO set over te kopen. Stuur je verzoek naar info@Bouwersbende.nl

Lees meer

Wat gebeurt er als ik LEGO steentjes kwijtraak?

Helaas gebeurt dit wel eens met LEGO. Mocht je één of meerdere steentjes kwijt zijn geraakt is het belangrijk dat je dit bij ons aangeeft. Indien je dit aangeeft zullen wij hiervoor geen kosten in rekening brengen, tenzij wij denken dat er misbruik van dienstverlening gemaakt wordt. Zorg altijd dat je in het feedbackformulier aangeeft welke steentjes er missen. Indien je zonder de missende steentjes niet verder kunt bouwen kun je dit via de mail (info@bouwersbende.nl) of WhatsApp (0640199544) bij ons melden. Wij sturen zo snel mogelijk de missende steentjes na.

Lees meer

Wat gebeurt er als er LEGO steentjes missen bij aankomst?

We doen ons uiterste best om de sets zo compleet mogelijk aan te leveren. Indien er één of meerdere steentjes missen is het belangrijk dat je dit bij ons aangeeft. Indien je dit aangeeft zullen wij hiervoor geen kosten in rekening brengen, tenzij wij denken dat er misbruik van dienstverlening gemaakt wordt. Zorg altijd dat je in het feedbackformulier aangeeft welke steentjes er misten. Indien je zonder de missende steentjes niet verder kunt bouwen kun je dit via de mail (info@bouwersbende.nl) of WhatsApp (0640199544) bij ons melden. Wij sturen zo snel mogelijk de missende steentjes na.

Lees meer

Hoe moet ik de LEGO set terug sturen?

Je ontvangt een hersluitbare doos. In de doos zitten de LEGO stenen gesorteerd op kleur in hersluitbare bakjes. Als je klaar bent:

  1. Stop je de LEGO stenen terug in de juiste bakjes
  2. Sluit je de doos met de plakstrip
  3. Registreer de retourzending via https://bouwersbende.shipping-portal.com/rp/
  4. Print het etiket en plak deze op de doos
  5. Lever je de doos af bij het gekozen retourpunt

Zodra wij deze ontvangen hebben, sturen wij weer een nieuwe LEGO set op!

Lees meer

Wanneer moet ik de LEGO set terugsturen?

Je mag de LEGO set zo lang houden als je wilt. Zolang je een LEGO set in bezit hebt loopt je abonnement door en wordt er iedere maand geld afgeschreven. Indien je een nieuwe set wilt ontvangen, stuur je de oude set terug en sturen wij een nieuwe op.

Lees meer

Wanneer worden de sets bezorgt?

Bezorging vindt plaats zo snel mogelijk nadat je bestelt hebt of we jouw oude set terug ontvangen hebben, maar niet eerder dan 30 dagen na de vorige set.

Lees meer

Hoe vaak worden de LEGO sets bezorgt?

De LEGO sets worden één keer per 30 dagen bezorgt.

Lees meer

Waar bezorgt de BouwersBende?

De LEGO sets worden alleen in Nederland bezorgd. Overal in Nederland kan bezorgd worden.

Lees meer

Wat is de minimale contractduur?

De minimale contractduur is één maand. Dit betekent dat je eenmalig een LEGO set krijgt. Je kan je lidmaatschap stopzetten op de login pagina.

Lees meer

Hoe word ik lid van de BouwersBende?

Bestel één keer ons BouwersBende LEGO lidmaatschap en word daardoor lid van de BouwersBende. Vanaf dit moment wordt er maandelijks afgeschreven.

Lees meer

Staat jouw vraag
er niet tussen?